Lördag

Halv ligger i sängen med datorn i knät och kollar runt lite. Ska sega till efter lunch då vi sedan ska in till ridhuset med hästen Fabbe vi har här på gården som några är intresserade av så ska dom kolla på honom. När vi kommer hem ska jag ta in min egna polle och skritta ut och gosa lite. Hittade en stor morot igår när vi var och handlade som hon ska få också :) Var ju hos Jessica igår och vi kollade på massa Vampire Diaries avsnitt jag har missat. Sidan vi kollar ifrån laddar så himla trögt här hemma i skogen så har inte haft någe tålamod att vänta men det gick bra mycket fortare i byhålan så nu är jag uppdaterad för ett tag framöver , synd att inga nya avsnitt kommit! Men nu är det i allafall sol och fint ute! Fast jäklar vad massa snö det kom igår :( Men det ska tyligen bli fint och tio + i veckan som kommer så hoppas verkligen på det! Nu ska jag sätta igång en film. Vi hörs och ha en trevlig dag i det härliga vädret!♥

                                    
                                                                                                     ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!