Make the world dance

Dagen började med svenska prov,kändes helt okej. Tänker inte efter så mycket ifall jag skulle bli besviken + det är alltid kul att bli överraskad ifall det går bra! Det blev sedan en liten rast innan det var dags för kör och nu går vi igenom valborglåtar och jag tycker dom är så tråkiga! Men för att kunna uppskatta det roliga måste man ha tråkigt ibland! Våran sångare i ensemble gruppen var sjuk idag men det gick riktigt bra ändå! Kom nästan igenom hela låten och det är andra gången vi spelar tillsammans. Sånglektionen idag var väl inget dirakt fiasko heller, fick sjunga igenom min låt en gång innan hon ägnade lite tid och Jessica innan jag fick köra igenom låten en gång till och så körde jag fast på ett ställe så det körde vi igenom några gånger så nu är det bara att öva, öva och öva inför lunchkonserten jag måste vara med på! Ska heller inte sjunga låten jag känner mig mest bekväm med så detta kommer bli en riktig jäkla utmaning kan jag säga! Det stod teori på idrotts schemat och de flesta av oss gick ju efter det vilket var en tabbe då vi bytte förra veckans pass med denna veckas teori pass (y) Blev en kort genomgång, helt meningslös, inför provet vi har fredag vecka fjorton men jag hanni allafall med tidigare bussen hem! Det är skönt att vi börjar tidigt och slutar tidigt! Har ju sovmorgon på fredagar och de behövs men skulle jag välja mellan att börja sent - sluta sent och   När jag kom hem tog jag in Rox så tog vi oss en liten svng på banan,både hon och börja tidigt - sluta tidigt skulle jag het klart välja sista! Även fast det är skönt med att få sova lite längre så tycker jag det är ännu skönare att komma hem tidigt och ha lite fritid och mer tid till Roxen! jag var lite smått okoncentrerade idag tror jag..gled båda iväg till våra dag drömmar så fick lite dålig kontakt med henne men annars gick det bra ändå! Min älskade häst ♥ Jag börjar bli riktigt trött nu så ska ta och tvätta bort sminket och lägga mig och läsa lite om jag orkar annars tänker jag sova. Godnatt allesammans!♥

                                
                                                                                               ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!