Mot oändligheten och vidare!

Sitter och varvar ner och lyssnar på bra musik innan det snart är dags för att åka in till byhålan och gå på möte om kallblodsdressyr! :) Skoldagen idag har vart okej,har tragglat med gehörs och musiklära som jag först inte fattade ett skit av med i slutet av lektionen satt det! Kommer ha prov i det nästa vecka satt (y) Sen hade vi en inte allt för rolig svenska lektion och vi fick tillbaka svenska uppsatserna...gick väl inte riktigt som jag ville men hade inte presterat allt för bra heller och då blir ju betyget därefter också,men fick i allafall ett starkt G och det är ju inte fy skam heller! På historia lektionen leta jag fram fakta om min uppsats om invandrarpolitik och jag hitta en hel del så nu är det bara att plocka ut det bästa! Sen snackade jag betyg med min klassförståndare/mentor/samhällskunskapslärare och jobbar jag på i samm tempo som nu går jag ut ettan med ett VG i samhäll :) inte fy skam det heller! Sen var det ju då dags för det väldigt efter längtade matteprovet(ironi,ironi) och det gick nog rent ut sagt åt helvete! Får jag godkänt på det blir jag väldigt förvånad xD Men men , har aldrig tyckt om matte men ska försöka få till ett G i allafall! När jag kom hem käka jag och fikade med familjen innan jag gick ut och tog in Roxen och idag var hon på hugget! Fort tyckte hon att det skulle gå xD Fast lite jobbigt tyckte hon allt det var att gå i snön så hon skumma ut munnen en del! Men hon har blivit mer tålmodig i stallet och det tycker jag är jätte bra,vi gör framsteg! Och nästa vecka ska jag sitta upp och börja rida! Jippi :D Nu är det dags att åka och sen ikväll är det House! Ha det bra!♥

Adam Lambert - For Your Entertainment
Kommentarer
Jossan

Jag går ju i musikklass och har tragglat gehör och musikteori sedan 4:an så det är bara att hojta om du vill ha hjälp!! Puss <3

2011-03-08 » 22:08:05
URL: http://myunperfectlife.blogg.se/
Svar till Jossan

Haha , tackar så mycket! :D Puss<3

2011-03-09 » 19:08:50
Cissi

Ja visst är dem! :D <3

2011-03-10 » 10:44:01
URL: http://chisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!