Shopping

Klockan är alldeles för mycket ikväll också! Men har kollat på House och läst lite bloggar så varför inte skriva på min egna? Hehe. Var ju på M-berg förut och jag hittade ett par tigts,två par strumpbyxor,en mössa och en tunika :) Är mycket nöjd över mina köp och har ni tur kommer det upp bild imorgon! Det där med att skriva på min egna blogg var ju inte så himla lätt för jag känner att jag inte har speciellt mycket att skriva om just nu.. xD Men jag känner även hur trött jag är så beror nog på det! Är lika bra att sova medans jag känner att jag kan! :) Godnatt♥

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!