Sovmorgon!♥

Riktigt skönt med sovmorgon! Gick upp helt lugnt och så kollar jag ut och får en chock av all snö som vräker ner!  Jag visste ju att det skulle snöa men jag trodde inte den skulle ligga kvar! Jag som känt mig jätte positiv nu när det ´har vart massa sol! Känner mig inte alls lika positiv nu.. Men hörde nyss på radion att det ska vara fint och bl varmt dagarna som kommer framöver nu så då får snön ta och försvinna fort! Hoppas att all snö försvinner då. Nu ska jag ta och fixa klart mig, är snart dags att åka och hämta Lotta och dra vidare till skolan. Två lektioner (y) Nästan så jag tycker det är väldigt väldigt ovärt att åka in..men men, det är ju fredag och helg nu så det tåls att stå ut med! Har dessutom lång helg för vi har studiedag på måndag. Ikväll blir det fredagsmys med Jessica :) Ha en skön fredag allesammans!♥

                          
                                                                        Vill ha sommar..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!