Spring is my joy

Har nästan precis kommit ut ur en härlig dusch. Och jag vet jag har snart inte skrivit på en vecka men denna vecka har jag haft fullt upp med utvecklingssamtal,städat,uppföljningsmöte,ridning och plugg till en uppsats det strulade lite med. Satt och gjorde det sista till halv tolv natten som var nu så jag är inte allt för pigg idag. Jag brukar inte sätta igång i sista minuten men i tisdags kunde jag inte äns få fram uppsatsen på min dator och jag blev inte glad kan jag säga så det resulterade att jag la mig rätt arg klockan nio.. men men, nu är den inlämnad i allafall så får vi se :) Vi fick reda på våra ensemble grupper idag så fick vi börja välja låt och vem som ska spela vad osv. Denna gång ska vi välja en låt från 80-talet och en andra låt från 90-talet. Vi valde Summer of 69 med Bryan Adams och jag ska spela bas. Har gjort det i en tidigare låt så gick rätt bra och vi har redan börjat spela på låten, fast känseln i min pekfingertopp är fortfarande lite bort domnad xD Vädret de senaste dagarna har vart helt underbart! Solen har verkligen börjat värma och det är så skönt! Härde dock på radion idag att det imorgon ska komma 10 cm snö! Det tycker jag verkligen inte om! Speciellt inte nu när snön vi redan har försvunnit en del. Får hoppas vädergubbarna och gummorna haft fel! Jag har ju ridit i två dagar nu och jäklar vad härligt det är att sitta på hästryggen! Älskar det verkligen! Roxen är lugn och fin och det är som att sitta på en annan häst för gången är mycket behagligare nu när hon är avslappnad och kan trampa under sig utan att ha ont! Hon har redan testat mig lite men jag överlistade henne och då blev hon lite förvånad vilket såg rätt kul ut! Hon är så söt min lilla häst! Jag har bara skrittat henne med långa tyglar. Hon har ju stått ett bra tag och då är det ju inte bara att ta tyglarna och tro att hästen lärt sig piaf och passage i hagen (y) Så vi kommer fortsätta så i ett lugnt tempo och sätta igång successivt :) Hon har i allafall blivit riktigt gosig av sig ♥ Och vad glad jag blev när jag fick höra att lunchkonserten för oss som har sång är vecka tretton då jag är iväg till sälen! Sen fick jag höra att det ska vara en till veckan efter så dom som missar vecka tretton ska vara med på -.- Men om jag ska bli av med scenskräcken någon gång så är det väl lika bra att vara med!  Imorgon kommer bli en riktigt skön dag! Har lång sovmorgon och sen bara matte och tema. Efter skolan kommer Madde och hämtar mig så ska vi åka och handla lite, om det inte är snöstorm ska jag nog rida också och sen ska jag vara med Jessica :) Nu tänker jag ta och hitta på något! Har ingen aning om vad men jag kanske sätter igång en film eller något :) Kommer nog lägga mig rätt tidigt ikväll. Ha en trevlig kväll!♥

                               
                                                                                                ♥

                

                                                                       All I need is you - Andreas Carlsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!