They told me I don't need to worry

Igår var det en grå och jätte trisst dag! Var jätte slö och hade ingen lust med någonting så blev bara att kolla film och plugga. Rox fick vila och det hade nog hon ingenting emot. Idag har jag också vart hemma,finns en tid i månaden då jag hellre hade blivit en Jonathan(hette så ända tills jag kom ut ur mammsens mage) istället för My! Men men , man kan inte alltid ha det bekvämt så får stå ut med lite smärta,inte alltid fullt så kraftig som idag vilket är tur! Vad är inte livet utan smärta? Måste ju känna att man lever ;) Kännetecknar smärtan lite som att kroppen funkar som den ska. Så även denna dag har det vart film och plugg,inte så himla mycket plugg, som styrt min dag och Roxen har fått vila idag också. Har nog inte gjort min lilla latmask så himla mycket heller utan hon har stått där ute och mumsat massa mat! Men imorgon blir det en liten tur! Har inte gått utanför dörrn på hela dagen , har vart rädd för att blåsa bort då det ibland låter som att huset är på väg att lyfta! När det blåser såhär blir det ganska så kyligt i mitt rum men nu när jag legat under täcket hela dagen har det inte gjort något för då har det inte blivit för varmt där under. Enligt termometern förut ska det ha vart rätt skönt ute i allafall! Har även sett att sol och blåst har gjort stor skillnad på våran natur för jäklar vad snön har smält!! Våra snöhögar vi fick tillbaka då det snöa så mycket, har det försvunnit en hel del av och man kan se en hel del av gräsmattan! Har även hört att banan har kommit fram under snön,dock lerig men den har ändå kommit fram! Känns braa! Hoppas på sol och värme imorgon med,behöver lite mer solenergi! Imorgon är det skola som gäller med svenska prov på morgonen, får hoppas på att det går bra men känns inte som att det skulle vara såna stora problem! Nu ska jag ner och ta mig något att äta, längtar tills denna period är över så jag inte är hungrig hela tiden! Förutom att jag får reda på att kroppen funkar så finns det inget positivt för min del xD Klockan nio är det dags gör House och sen äre sängen som gäller! Ha det bra, godnatt!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!