I'm on the right track

Halv ligger i sängen med datorn i knät nu också , men denna gång smälter jag maten. Blev tacos ♥ för tredje gången denna vecka men det är ju typ alltid godast hemma! Det gick jätte bra när dom som är intresserade av Fabbe provade honom inne i ridhuset idag . Han är ju så himla snäll också! Så dom ska känna på honom en gång till så får vi se sen :) När vi kom hem lasta vi ur och gjorde i ordning och sen tog jag in älskade Rox ♥ Hon var lite små sprallig i stallet, hon var lite rastlös men hon är för rolig xD Och hon fjäskar som bara den när jag ska tränsa! Hon är för söt min lilla häst! Sen tog vi tjugo minuter en kvart på banan , och hon gick riktigt fint! Skrittar ju bara än så länge och kommer göra ett tag till men jag tänker bygga upp varje gångart lugnt och försiktit! Men det var inga konstigheter idag , vi gick lite volter,serpentiner,slalom,åttor för att mjukas upp och hon gick fint på tygel och fick upp ryggen ordentligt vilket är bra för då kan vi bygga ordentliga muskler där! Så dagens ridpass kändes riktigt riktigt bra! Hon gjorde sig verkligen förtjänt av den där stora moroten! Blir så glad när det börjar bra!! :D Och jag älskar vädret som var idag! Solen sken och värmde medans snön började smälta igen,hoppas det kommer fortsätta så! Är det fint väder imorgon ska jag försöka sno åt mig Niklas kamera och ta lite kort! Haha , Titti (min katt) är ju för rolig! Jag har en garderob i mitt rum som är hyfsat hög och vi har en råtta som springer uppe på vinden och jag tror den har börjat springa mellan väggarna också och den sprang nyss i räser fart på vindsgolvet över mitt rum och Titti rusar upp på min garderob och attackerar mitt tak och sitter och slår där medans hon små fräser lite.. ser så himla roligt ut! Djur är för roliga! Vet ärligt talat inte hur jag skulle göra utan dom! Nu ska jag ta och stänga av datorn och sätta igång tv'n för det är snart dags för körslaget! Tycker det är intressant att se vilka som är med och hur bra dom är! Ha en skön lördagskväll!♥


                                                                        Born this way - Lady Gaga
               
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!