Getting higher

Woho! Jag är mycket klarare i knoppen idag! Synd att jag inte riktigt kan säga detsamma om kroppen -.- Men annars brukar det för min del vara huvudet som klarnar upp sist satt vem vet? Blir nog bättre fortare än jag trodde! :D Annars har jag inte gjort allt för mycket idag, kroppen hänger ju inte riktigt med så orkar fortfarande inte mycket fysiskt. Jag såg förresten nyss sista avsnitten i femte säsongen av Desperate Housewives! Ska bli riktigt spännande vad säsong sex har att erbjuda! Måsta bara hitta hela den först (a) Jag har även suttit och pluggat lite på låttexten till sången imorgon , satsar på att försöka åka dit. Hoppas bara på att jag bättre som idag och gärna ännu bättre! Min sång röst kommer väl inte vara så himla vacker utan värre än vanligt men jag kan ju i allafall skylla på att jag är rosslig! ;)  På torsdag är det dags för lunchkonsert i skolan också! Ser faktiskt fram emot det denna gång för jag har trivts mycket bättre i ensemblen gruppen! Har inte varit något nedlåtande eller hackande denna gång :) Vi har haft roligt åt våra egna och varandras misstag denna gång istället,har haft riktigt roligt! Nu ska jag ta mig en alvedon och göra mig iordning för en tripp till M-beg! Hör av mig sen för att visa mina kap! Om det blir några (y) Buss och kram!♥

                                                                           
                                                                                           ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!