We are who we are

Vart tog solen vägen?! Vill inte ha massa regn och snö..fast det är ju ett + med regnet att det försvinner mer snö då + all blåst. Men när solen är framme känner man verkligen att det börjar gå mot vår för den värmer lite till och med! Jätteskönt! Igår hände det inte så himla mycket. Åkte till skolan på morgonen och hade en svenska lektion då vi faktiskt använde våran förmåga att kunna göra flera saker samtidigt! Vi både jobbade och pratade om annat! Jag var själv på sånglektionen och det gick mycket bättre än förra veckan även om det inte var jätte bra denna gång heller men då märks det i allafall att jag övar! När det gäller sångmässigt har min röst börjat utvecklas rätt mycket senaste tiden och det är kul! Till nästa gång ska jag ha valt en låt själv och det är väldigt svårt faktskt! Har så många jag vill sjunga så jag får sådan beslutsångest! När jag kom hem käkade jag innan jag satte igång att läsa en bok vi ska läsa i engelskan,Billy Elliot. Det går lite trögt för jag tycker inte den är direkt bra och då glider jag lätt in i mina egna tankar och *shoff* så har jag läst fem sidor utan att äns veta vad jag läst om(y) Roxen fick stå igår pga boken men v tar det ju bara lugnt så var inte så farligt. Idag har själva skoldagen gått rätt fort tycker jag! Kom hem en hel timma tidigare för att vi bara fick reda på provet på matten. Och jag fick G förresten! Blev riktigt glad och förvånad! När jag kom hem så bytte jag om direkt och gick ut för att ta in Rox. Hon var jätte larvig bara av att gå från hagen till stallet så vi gosade bara en massa idag. frisserade även hennes man som växt en del sen jag fixade till den sist,brydde mig inte om att hålla den i trim när hon stod.  Men nu är den lite snyggare! Klämde och kände på henne också och tog på henne sadeln också för att se hur hon reagerade och hon reagerade knappt alls! Inte äns när jag spände sadelgjorden! Det kändes bra för när hon hade ont stod hon och kickade med bakbenen när jag spände gjorden. Åker till mamma i helgen men när jag kommer hem på söndag ska hon få ha på sig sadeln medan vi är ute och går för att se hur hon reagerar och så hon får känna på att ha den på ryggen igen när hon rör sig. Ska ju trots allt hoppa upp på måndag och hon är ju rätt pigg så det kommer underlätta en del att sitta i sadeln! ;) Som jag sa ska jag till mamma i helgen och hjälpa henne men jag måste även plugga en del. Har en uppsats som ska in nästa vecka och en analys om ensemblen arbetet till onsdag + massa glosor till fredagen. Men nu ska jag gå ner och käka lite innan det är dags att läsa lite i boken och plugga de 200 glosor jag har till imorgon! Sen är det zumba,dusch och sängen som gäller! Imorgon är det fredag och det innebär sovmorgon och sista skoldagen för denna vecka,woho! Ha det bra!♥
 
                                                                     Kat Deluna(feat.Akon) - Push Push
                             

                                                                        
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!