Snart dags för Sälen!

Ursäkta min usla uppdatering men har inte riktigt haft tid. Vet inte om den direkt kommer bli så mycket bättre kommande veckan för idag åker vi till sälen och kommer hem nästa söndag, ska bli riktigt roligt även om jag inte kommer åka skidor. Skidor är inte riktigt min grej kan jag ju säga! Speciellt inte att åka efter hästen då min balans är ur usel och jag knappt kommer två meter innan jag ramlar! I fredags kom min mamma och mormor och hälsade på mig för dom skulle iväg till mormor och morfars nya hus och så hastigt och lustigt satt jag i bilen med dom på väg ner till Frinnaryd som det heter! Åkte med och hjälpte till lite medans jag tog mig en ordentlig titt på huset och det är stort! Det är en källare , tre våningar och vind! Efter lite upp packning,piff och fix så kommer det nog bli riktigt bra! Jag red Roxis innan jag åkte med och hon var lite stel och små tjurig så jag tror att jag har en liten fröken som ska börja brunsta! Men överlag gick det bra! Har vart lite dåligt med ridandet denna vecka pga av tiden inte helt och hållet räckt till och för min lingonvecka smärta men när jag kommer hem är det full rulle igen! Kommer bli tomt där borta utan henne och alla djur! Är lite små kul ändå, jag har suttit och svurit över snön och är jätte glad nu när den börjar försvinna så ska jag åka upp och semestra i sälen där det är massa snö, haha. Men men , det är en tradition min familj har och då hänger jag på! Igår gick dagen åt till att åka hem och baka inför veckan. Det tar egentligen inte så långt tid att åka från Frinnaryd och hem men mormor var lite trött så fick stanna lite här och var för att hon skulle piggna till! Jag kollade även på körslaget igår, inte mitt favorit program men det kan vara rätt bra ändå!, och Örebro åkte ju ut! Visst de kanske inte var bäst men tycker det var tillräckligt bra för att få stanna i allafall. Nu måste jag packa klart,blir en del när det är för en hel vecka, och sen förbereda mig för några timmar i bilen men vi ska stanna och handla och käka så kommer få lite paus! Ha det så bra så hörs vi snart! Bye ♥



Så här ser det ut när jag tolkar (åker på trickskidor efter hästen) (y)
Kommentarer
Jessica

Jag älskar verkligen den bilden! Så himla underbar! xD Snacka om att den har förlängt livet lite ;) <33

2011-03-31 » 19:18:41
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!