Vad tycks?

Vad tycks om nya utseendet? Om ni kan se det xD Är ju inte profsgjort med tanke på att jag laddat ner ett gratis program men det gör det hela lite personligare i allafall tills jag lyckats sparat ihop till ett bättre program :) Dagen i dag har flytit på rätt bra, gick fort! När jag kom hem käkade jag innan jag tog in Roxis. Det blåser som bara den idag så det var en riktig spökdag! Hon såg spöken överallt så vi gick lite volter och åttor på banan för att jag skulle kunna få lite av hennes uppmärksamhet xD När jag kom in igen så tänkte jag se om jag kunde sno Niklas rum och köra ett pass från 30 day shred men det var ett tag kvar tills han själv skulle träna så jag körde lite improvisations styrketräning innan jag försökte plugga lite till matteprovet som är i morgon men gick inte allt för bra då jag inte fattar så mycket tyvärr..känner lite smått ångest över det men det får gå som det går. Matte är verkligen inte mitt bästa ämne! Och jag tycker inte speciellt mycket om att det blåser så,visst snön försvinner en del och det gillas ju men det blåser rakt in i mitt rum och det blir svin kallt!! Jag måste även säga att det är otroligt kul att så många fler har börjat läsa här på bloggen! Skriver ju bara av mig lite smått men är ändå roligt att det har börjat fånga mångas intresse ändå! :D Nu ska jag tvätta av mig sminket samt ta bort nagellack,skriva träningsdagbok, ta mig en frukt och hoppas på att det är dags för Det Okända när jag är klar så jag snart får sova!! Hade bäst!♥

                                                                      
Kommentarer
Sofia

Bra mysan! :D det vart snyggt med nya headern! <3

Svar-Sofia

Tackar :D<3

2011-03-11 » 13:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!