After she saves the world

Samhälls provet kändes inte alls som jag hade hoppats på! Får se om det hinner rättas till torsdag då det kanske ska göras om ifall det fick bajs. Våran redovisning gick bättre än väntat som tur är! Blir alltid så stressad och då snubblar jag på orden men var inte så mycket sånt idag. Det kom två nästan färdig utbildade barnmorskor och hade ett föredrag om sex och samlevnad. Känner mig att det inte blev många erfarenheter rikare, visste redan det dom sa. När jag kom hem så käkade jag med Niklas och Anders innan jag satte mig på gräsklipparen och körde omkring. Körde inte omkring för skojs skull utan för att klippa gräsmattan, fast lite för skojs skull också ... eller rätt mycket (a) Tog sedan in Roxen för ett litet dressyrpass på banan och fan vad bra hon känns! Hon jobbar på som bara den! Något distraherad av hindrena som var uppstalda för att en av de nya tjejerna skulle hoppa men hon struntade i dom ganska snabbt och det tog inte långt tid innan jag knappt behövde hålla i tyglarna och hon jobbade som en gud! Blir så jäkla glad! I helgen blir det galopp på schemat också!! Så imorgon får hon sig en vilo dag så ska jag skriva klart det sista bland alla skolarbeten som inte är speciellt många,snart sommarlov ju! Är så kul att Madde börjat komma igång att rida ordentligt nu också! Går så bra för henne och Cassandra också och vi hjälps åt och peppar varandra och jag älskar det! I slutet av maj nu så ska hon vara med för Janne för första gången på arton år! Blir dressyrsadel och hela köret! Ska bli riktigt roligt att se. I slutet på juni ska jag kanske vara med för honom också för då har jag och Roxen kommit igång mer med galoppen cokså. Hoppas att det blir träning för Anna snart också, hon kommer hit imorgon och rider så får snacka med henne då! Nu ska jag slänga bort alla böcker från min säng , kameran lyfter jag försiktigt och bär bort (y) , så att jag kan lägga mig! Är riktigt trött faktiskt. Synd att det inte är mörkt vara , är svårt att lägga sig tidigare de dagar man känner att man behöver det nu när det är så ljust! Är skönt att det är ljust , misstro mig inte men när jag ska sova behöver jag ha det mörkt! Har ju visserligen en rullgardin men drar jag ner den kommer jag inte upp imorgon bitti istället så får stå ut med ljuset (y) Godnatt, sov sött och dröm om alla småkryp du mött!( Älskar lejonkungen!!) ♥
Blev lite spring i hagen då vi släppte ut dom i hagen bredvid så ponnyerna fick den dom betat i lite smått så det inte blev någon chock för deras små magar. Var dock inte tillräckligt snabb så hann inte få några bilder.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!