Det handlar om dig , det handlar om mig

Ligger i sängen och segar medans jag väntar på lite grillat! Skoldagen rullade på. Lite kurs utvärderingar osv. Fick reda på att jag ska göra ett prov på tisdag så jag kan få mig ett säkert vg i historia, inte fy skam. Provet är om första världskriget och jag hade nyss redovisning om det så det blir nog inte allt för svårt (y) Hade konditionstest på idrotten men man är ju så duktig och glömmer skorna hemma och jag hade lite klack på skorna jag hade till skolan så kunde ju inte ta dom istället. Så ska gå ifrån stämrepen nästa fredag och göra det då istället. När vi slutat gick jag till ica och köpte morötter och dipp! Mitt fredags mys :D  Det såldes jordgubbar utanför också så jag köpte även det. När jag kom hem käkade jag lite och snackade med Madde innan jag tog in sötnosen. Vi red dressyr idag igen och hon är ju så brunstig så det gick lite segt men hon var ändå riktigt mjuk och fin! Idag har vi även galopperat!! Äntligen och det gick över förväntan! Madde fick vara med och smacka på och det gick bäst i högervarv och gick ner på tygeln direkt, det var svårast i det varvet i höstas! I vänster tjurade hon lite men hon var väl tvungen att upptäcka att det inte skulle göra ont och vid andra försöket fick hon riktigt fin fart! Himla glad över dagens pass och om några dagar kommer vi nog kunna börja jobba ordentligt i galoppen! Tjoho säger jag :D När vi var klarar var hon riktigt skumig i rumpan och svansen står högt upp i vädret kan jag säga! Sen rulla hon sig som bara den när hon fick komma in i hagen , rullning är tecken på välmående! Blev dock inga bilder idag då min fotograf typ blev sjuk så får bli en annan gång. Kommer bli fattigt med nya bilder framöver tills jag lyckats spara ihop till en och det kan ta ett tag då jag ska spara till körkort och mobil samtidigt (y) På tal om pengar och grejer så köpte jag Fias gröna schabrak igår och det är riktigt snyggt! Men nu kan jorden få gå under bäst den vill imorgon för jag hann i alla fall galoppera. Tror inte ett skit på det där om att jorden ska gå under. Är bara skit snack! Ska i vilket fall som helst jobba imorgon så jag måste rasta moppen lite sen så den vill starta ordentligt imorgon bitti! Nu ska jag kolla på så ska det låta , Jasmine Kara är ju med! Hejsvejs!♥
Hjärtat♥
Kommentarer
Jossan

Gudvad skönt att höra! :) Släpptes en ganska tung sten från mig nu! Haha en liten manboy är han allt! ;)<3

2011-05-21 » 13:26:07
URL: http://hastjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!