Fly

Sitter och väntar på att tiden ska gå för en gångs skull, annars flyger tiden iväg men inte när man väntar. Har redan hunnit med en del och klockan är inte äns elva! Har käkat frukost,borstat tänderna,pluggat samhäll,plockat i ordning på mitt rum och kollat runt här på datorn! Ska snart byta om för att rida också. Blir lite dressyr idag och Anna kommer hit och ska rida med oss.  Är det jag väntar på. Söndagar ska vara vilodag har jag hört men idag blir det full rulle! Det återstår ridningen,dusch,måla naglar,platta håret,mer plugg,kalas,promenad,healing och glo lite på tv innan det är dags för sängen ikväll (y) Jätte intressant jag vet men har inget att göra.. Kvällen igår var i vilket fall väldigt lyckad och det var kul att träffa Jessica och Lotta. Vi kollade på Percy Jackson and the olympians, har läst boken för ett par år sen och filmen var nästan lika bra, och så I am number four och jag hoppas det kommer en uppföljare för jag tycker den var bra men inte det bästa slutet om det inte skulle komma en uppföljare för man blev väldigt nyfiken! I alla falll jag (y) Näe nu orkar jag inte skriva mer på detta rätt meningslösa inlägg faktiskt! Ska ta och platta håret när jag ändå har tid och byta om, har jag tur har tiden hunnit flyga lite! Tjollahopp ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!