Good time

Ligger här hemma i min säng med magont , började igår kväll så har inte fått mig så himla mycket sömn direkt. Har mest legat och vilat , pluggat och kollat på film. Det finns ju inte direkt mycket att göra när man inte vet om man ska sitta , ligga eller stå för att det ska göra som minst ont. Men men , får se det positiva och det är att jag i alla fall har pluggat (y) Ska snart byta om för att pallra mig iväg till frissan. Är dags nu och jag kan inte byta tid för hon har ingen annan tid förens i slutet på juni någong gång och så länge har jag ingen lust att vänta! Det blev i allafall en kul dag igår med mamma och syskonen här! Tror ungarna uppskattade det lika mycket. Dom var både lite skraja och nyfikna, dom är ju inte vana med så mycket stora djur men Adam vågade i allafall klappa på Roxen! Fick dock ingen bild då jag hade mobilen inne men Aminas favoriter var kaninerna och katterna för de var ju lite mindre. Hon satt fastklistrad på min höft när de fick träffa de stora hundarna. Det var i allafall kul och uppskattande för alla! Nu ska jag göra lite roliga test på någon sida , order från Nattis! Vi höres♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!