Lördag

Det blev lite skola för min del i alla fall igår men inte min skola. Jag skulle gå med lillebror till skolan och då stannade jag var en liten stund för att vara med lite. Han ville att jag skulle vara med hela dagen men det hade jag ingen ork till faktiskt. Jag tog varken med mig nyckel eller mobil när jag gick för jag hade ju tänkt gå hem direkt men blev ju inte så och när jag kom hem hade mamma gått iväg till affären (y) Affären är ju inte så långt bort så jag gick dit och mötte upp henne och Nattis som kom med bussen. Hände inte så himla mycket sen , vi umgicks lite och så hade jag och Amina fredagsmys och sen hade jag det med Adam (y) Han hade nämligen vart ute när det var dags för mys.
Har nästan nyss lärt Amina hur man söker efter Sean Banan på youtube. Hon är bara fyra men är ju lika bra hon lär sig på en gång , men hon bytte till Justin Bieber (y) En av hennes favoriter..kan inte påstå att jag delar den åsikten men hon kan typ hela texten på hennes vis. Jag kollar lite på Gina Tricots nya kläder och har hittat en del jag vill ha! Tur man fyller om typ tre veckor. Idag kommer det inte hända så himla mycket och det är skönt det! Åker hem sen och då tar jag in Roxen innan jag hoppas in i duschen för att sedan dra till Jessica! Nu ska jag se om jag hittar någon film jag kan sno med mig! Ha en skön dag allesammans, bye!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!