Music all day long

Då har estet veckorna satt igång med musik hela dagarna. Är rätt kul ändå även fast det bara är massa stämrep än så länge. Blir rätt trött i rösten och huvudet på köpet! Vilket blåsväder det är ute! Man blåser ju nästan bokstavligen bort. Rox fick vilo dag igår och i måndags pga av magonten men jag åkte i alla fall in till skolan och gjorde nationella igår och mja.. jag känner inte efter så mycket. Skulle ju ha gjort historia prov också men jag hade ingen ork till att vara kvar så det blir på fredag istället. Roxen fick i vilket fall komma in idag och så jobbade vi lite på banan och hon var riktigt fin trots att det var hinder framme , jätte blåsigt , nya hästar i hagarna runt omkring och hon har som pricken över i't tappat en sko (y) Men hon är inte öm i hoven eller något så jag rider på. Blev ingen galopp idag då jag hellre vill ha mer av hennes uppmärksamhet och en öppen bana så det får bli imorgon. När jag gick hem från bussen så såg jag att fölis fått komma ut så hon och hennes mamma springer omkring i hagen och hon ser ut att tycka det är riktigt skoj! Hon är inte allt för fin än då hon är lite krokig och ranglig men hon ser redan ut att ha väldigt fin gång så ska bli intressant att se om några dagar då hon rätat ut sig mer och framför allt när hon blir lite större! Bild kommer så småning om. Ni får ursäkta om det blir lite torrt med inlägg men nu i början av estet veckorna går vi heldagar och sen ska man hem , käka , rida , duscha och sen är det dags för sängen då man ofta har huvudvärk (y) Men jag gör så gått jag kan och snart är det ju helg och det är absolut inte långt kvar till sommarlovet och då blir det ju den del uppdateringar! Nu ska jag se om jag får tag på min kära mor så ska jag språka med henne lite innan jag nog faktiskt lägger mig! Tar emot då det är så ljust men blir nog inte allt för stora problem med att somna! Det ända som kommer kännas mest är att jag bara har ett täcke då Titti , stackaren , kräktes på det ena jag har och det Madde gav mig att ha så länge är så tunt men det var en fin tanke! Titti fick lite ny frisyr också då vi klippte bort lite tovor innan hon blev allt för sur men då tog jag ut henne så hon får käka lite gräs och förhoppningsvis bli bättre i magen! Tack och godnatt!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!