Otroligt trött!

Idag har jag vart otroligt trött så allt har vart kul! Estet är jätte roligt men det ska bli så himla skönt med lång helg efter imorgon! Gjorde ju prov efter skolan så vid tio i sex var jag hemma idag (y) Vi har börjat vara i ishallen och öva nu så idag har det bara vart en massa koreografi och det består nog morgondagen av också och man får jäklar så ont i fötterna kan jag säga! Det är ju lite kyligt i ishallen så man blir lite kall men det gjorde ingenting för när man kom ut så slog värmen emot en! Man kunde ju knappt andas,haha! Men jag sa till Anders imorse att jag inte skulle klaga på värmen idag då jag är trött på det gråa trista och blåsten och det ända jag har gjort är att påpeka att det är varmt..(y) På grund av min trötthet så får Roxen vila idag också , skulle nog bara somna där uppe på hennes rygg annars! Vet att hon inte har något emot att få gå och käka istället för att göra av med maten , lilla matvraket! Kör igång imorgon istället , måste passa på för nästa lördag åker jag till mormor och jobbar i över en vecka .. känns sådär att lämna Roxen men pengarna behöver jag då jag vill försöka ta körkort så tidigt som möjligt och det kostar ju hur mycket som helst. Ibland önskar jag att jag var gjord av pengar, fast ändå näe.. skulle nog kännas väldigt konstigt men att vinna lite på lotto skulle inte skada! Nu ska jag ta mig en dusch och sen Och sen får vi se vad jag hittar på , kanske somnar och ljuset tillåter! Skulle egentligen behöva städa men det får bli en annan dag (a) Och så är jag nyfiken för jag vet att Madde har handlat presenter åt mig idag och jag som älskar att gissa och snoka vet inte vart jag ska snoka! Bye!♥
Matvraket♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!