Trött men ändå inte trött

Är trött men inte tillräckligt för att kunna sova! Har nyss käkat kvällsmacka med Madde och Anders och det var lika trevligt som vanligt! Har haft sån jäkla tur att få flytta in här! Måste ta kort på rummet och lägga upp för nu är det ju i stort sett helt klart! Det ända som fattas är att framkalla fotton och sätta upp dom men det blir någon gång då jag känner att budjeten räcker till det. Det som prioriteras när kommande studiebidrag ramlar in på kontot är sommarkläder! Skulle ju köpt massa sånt på Ullared men hittade inget jag fastnade för, jag är jätte kräsen när det gäller sommarkläder! Vill inte gå i en massa tajta åt sittande tunikor när det är så varmt så det inte går att undvika att svettas! Men har hittat lite i alla fall! Förut försökte Madde skrämma mig som hämnd för att jag lyckats skrämma henne hela två gånger idag men icke! Jag är minsann inte lika lättskrämd ;) Min säng är full i katthår! Eller ja .. lakanet är det fast inte så mycket så det var bara att rolla. Hittade nämligen Titti sovandes under mina täcken när jag kom hem idag. Har alldeles rena sängkläder men hade inte samvete nog för att kunna köra bort henne! Hon såg ut att ha det så skönt, ibland önskar jag faktiskt att jag var en katt. Smidig,snabb,lat och ha massa tid till ingenting! Fast .. jag skulle bara bli rastlös om jag hade massa tid till ingenting. Men det där men nio liv skulle inte vara helt fel, stämmer ju! Härom dagen så skulle jag gå hem från bussen och då såg jag en katt i kanten mellan gärdet och vägen , jag sa åt den att inte gå hem till oss och ställa till med bråk. Så ser jag en bil komma och jag även åt katten att stanna där så bilen hann åka förbi men lyssnade den på mig? Klart som fasen den inte gjorde utan kissen springer ju självklart rakt ut i vägen och blir påkörd! Man hör hur det tumlar och dunkar runt och bilen tvärnitar och katten springer iväg som om ingenting! Så det där men nio liv tror jag nästan på! Hmm.. jag känner mig fortfarande inte tillräckligt trött. Kryper nog ner under täcket och sätter igång ett Desperate Housewives avsnitt iväntan på John Blund! Sweet dreams!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!