En smula tillbaks

Dagen började med nationella i matte , den första delen. Gick ut och kände att det kan väl inte resultera allt för farligt och hade kvar den känslan tills man började prata om uppgifterna med dom andra vilket jag hatar att göra för det förstör ju och man blir bara besviken på de amn upptäcker man hade fel på. Visade sig att jag inte bara hade fel på några uppgifter jag hade till och med missat en sida med uppgifter , känns jätte lyckat! Men men , ska snacka med matte läraren imorgon och se ifall man kan lösa det på något sätt. På musiken så tränar vi stämmor och texter till studentshowen och det kommer nog bli himla bra! Lyssnade när Fanny i min klass sjöng idag och så fick vi höra våran sång lärare sjunga och jäklar vad bra hon är! Vi kommer ha henne till jul men jag hoppas vi kan få ha henne hela nästa år för jag har utvecklats så mycket med henne och tyvärr gjorde jag inte det med sångläraren vi hade innan. Jag snål åkte hem med Lotta efter skolan så kom hem en hel timma tidgare och den timman hade jag annars spenderat väntandes på bussen så ett stort tack till Lotta och hennes mamma! Anna var här när jag kom hem och hon och Madde skulle rida så jag kollade lite. Anna red Fabbe och Madde Nova. När de skrittade förbi hagen så stallde sig Roxen och hennes syster Rose bredvid varandra och brunstade samtidigt, såg förjäkla kul ut! Sen fikade vi med rabarberpaj, gott! Annas sambo och deras bebis kom på fika också och ungen är så himla söt och har börjat göra ljud ifrån sig och flinar upp sig som bara den! När jag hoppade ur duschen förut såg jag att min ena byrolåda var öppen och min tanke var : nu har Titti vart i farten igen! så jag stänger lådan och då åker lådan under ut och där låg hon och sov! Skulle ha tagit kort såg så gulligt ut! nu ligger hon på rygg bredvid mig och sover där istället , blir hårigt men gör mig ingenting för det värmer! Har nyss skrivit ensemble analys och pluggat lite glosor och samhäll och det ska jag fortsätta med nu innan jag tar och poppar lite popcorn och sätter igång ett Desperate housewives avsnitt såhär på kvälls kvisten! Buss och kram!♥
Älsklingen♥
Kommentarer
Ebba Molin

Stoiga danskar (y)<3

2011-05-18 » 21:16:57
URL: http://equify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!