Om sanningen ska fram..

.. vill du ligga med mig då? Är nog en av de sämsta låtar jag någonsin hört!! Det värsta är ju att den sätter sig på hjärnan som tuggumi av någon anledningen, säkert för att man tycker den är dålig! Att börja dagen med att lyssna på massa redovisningen är inget hitt enligt mig. Man blir ju bara trött igen! Men det följde av ett rätt lyckat glos förhör då jag bara hade black out på två ord. Känns bra! Har även fått reda på samhällsprovet och jag behöver inte göra om ifall jag inte vill men då får jag bara g. Misstro mig inte att få ett g är ju egentligen inte så bara och bara det är skit bra men man har ju större krav på sig! Så tisdagen den 31 ska jag göra om provet och skriver jag riktigt bra får jag mig ett vg och jag försöker hellre en gång till! Är ju bara det att jag fått så sjukt svårt att plugga nu när det är ljust och fint och man vill göra massa annat så koncentrationen är långt långt borta! Men är bara att slå näven i bordet åt sig själv och ge sig fasen på det! Jag tycker det är synd att man inte får ha två instrument och få lektioner i på musiken. Lärarna pratade med oss idag ifall det inte är någon som skulle vara sugen på att börja spela bas för att det inte fins någon basist i våran klass och jag tycker det är väldigt kul med bas då jag har spelat det några gånger på ensemblen men jag vill ju samtidigt fortsätta med sången för det är ju också kul! Blir nog inget byte men skulle samtidigt vara himla roligt! Lite beslutsångest där! När jag kom hem efter skolan så bytte jag om , käkade och sen fick jag skjuts in till Askersund för att fotografera Jessica lite när hon red Tracy , gick himla fint för dom tycker jag! Fick över hundra bilder och sen dog kameran (y) Men det blev ju en del i alla fall. Sen när vi stod i stallet höll en av dom som har stallet på att mocka ur en box som en jätte söt liten tre dagars gammal fölis hade med sin mamma. Den var verkligen jätte söt och vilka långa ben! Kommer nog bli en riktigt stor häst sen! När jag kom hem bytte jag om och tog sedan in min älskade plutt med sällskap av Madde på Cassandra som vanligt , alltid trevligt med sällskap! Red faktiskt dressyr på banan idag med , har blivit en hel del på banan denna vecka men blåser ju så sjukt mycket och då blir dom så jäkla larviga i skogen! Hon var riktigt fin idag med och jag hade mycket lättare för att sitta idag! Rox var otroligt brunstig också så svansen stod upp under nästan hela passet! Och det bästa av allt är att hon tjurade inte ett dugg , inte för skänkel eller något! Känns riktigt bra. Jobbar mycket öppna , slutna , volter , åttor , skänkelvikningar , serpentiner och till och med bakdelsvändningar idag! Har jobbat mycket sånt alla dagar för att hon ska bli rörlig och mjuk i musklerna och det funkar för jäkla bra faktiskt! När vi kom in i stallet brast niagara fallet ut! Jäklar vad hon kissade asså, fick lägga på flera lager av spån! Tycker det luktar så illa också , haha. Och självklart så skulle hon klia sig så hon hade sönder nya grimman , stackaren fastnade men ingen skada skedd som tur är! Känner att min fot har somnat nu så är dags att resa på sig och gå upp  till sängen! Sitter nämligen i soffan nere i matrummet efter lite kvällsmat med Madde och Anders. Är inte bra att äta så sent jag vet men tiden räcker inte till för att käka tidigare. Nu ska jag gå och lägga mig så  jag kan utnyttja min sovmorgon jag har imorgon! Kanske ringer en snabbis till mamma , har ju inte pratat med henne idag! Vi höres , bye! ♥
Så fin! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!