Tusen gånger om

Sitter och lyssnar på musik med ny målade naglar! Naglarna blev så fula efter att jag jobbade igår så då fick jag piffa till dom. Nu har jag inte bara sått kålhuvuds frön utan även planterat dom (y) Är med i hela proceduren denna gång , förra året var jag bara med och plockade. Har skapligt ont i ryggen idag kan jag säga. Men är kul att dom tycker man är flitig! Så när jag kommer hem kom även Anders hem från affären efter att ha inhandlat tacos proviant och vad tror ni han fick med sig hem ? Jo ett kålhuvud! Han tog fel på det och ett sallads huvud. Bonden behöver komma ut lite oftare! Men men , blev god tacos i alla fall men använde inte kålhuvudet för det är ingen av oss som äter kål. Vi var lite rastlösa efter maten så då tog vi bilen och åkte ut en sväng , köpte en glass och åkte omkring lite. Vi åkte till tripphult för att se om det såg ut som jag minns det och det gjorde faktiskt det. Har inte vart där på sex år typ, bodde hos en familj på helgerna när jag var mindre och då brukade vi rida och cykla dit för att bada. Det var jätte fint när solen stod lågt och var jätte gul! Det var till och med några galningar som badade vilket påminner mig om att jag borde ta första doppet snart! Blir ett sent första dopp i år, badkruka som jag är! Rox fick vila lite igår och idag blir det en liten sväng i skogen trots blåsvädret. Stackarn har ju fått gått på banan hela veckan förutom två vilodagar och idag dåra men hon har inte protesterat ett dugg utan har snarare verkat tycka det har vart riktigt kul! Måste försöka få ihop till en kamera så ni får se lite bilder för det är skillnad! Är taggad till nästa fredag också för då kommer Anna och tränar oss. Ska bli riktigt kul! Så får vi se om det blir träning för Janne i slutet på juni, beror på hur hon känns och hur allt går. Nu ska jag ta och röja undan det sista på rummet som inte ska vara framme , städade nämligen förut för jag får fin besök idag! Mamma , Adam och Amina kommer! Ska bli roligt! Men först ska det sista som sagt röjas undan, det ska även handlas och sen får vi hoppas på att dom inte är allt för sega ;) Ha en trevlig dag!♥
♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!