Look at yourself first

Kom in för ett tag sen efter att ha suttit sen halv sex och pluggat på studsmattan. Sista plugget inför sista provet imorgon , känns bra! Det var avkopplande att sitta ute med musik i öronen och solen som värmde. Ringde mamma sen så fick hon skriva upp saker hon ska förhöra mig på och jag fick sitta och förklara under tiden om det mesta lite kort så klarar jag inte provet imorgon så äre någe fel på mig, haha! Ska även på lunchrasten imorgon kolla ifall jag klarar mig i matten , hoppas hoppas! Han har redan letat upp några som inte gjort det och jag är faktiskt inte än av dom så lite hopp fick jag allt. Älskade Rox fick en extra vilo dag idag då hovslagaren var här idag och hon fick nya skor och det blev lite fel i hovslagarschema beräkningen så hon fick vänta lite extra länge på nya skor och då kändes det bäst att låta henne gå in dom och vänja sig så det inte ömmar för henne! Fick ju extra tid till att plugga då också och det är inte fel nu när det som sagt är det sista. Skoldagen idag var seg, fick verkligen sparka upp mig själv ur sängen idag men vi går ju bara tre dagar denna vecka innan det blir en ordentlig långhelg! Och då kan man ju faktiskt anstränga sig tycker jag! Vårat estet schema är ju lite trångt nu också då våran första konsert är redan nästa onsdag, men allt går om man bara vill och jag tror att de flesta av oss vill rätt mycket så det ska allt hinnas med. Nu ska jag ta och kolla runt lite här på nätet innan det är dags att förbereda sig för förhöret och sen äre bara att hoppa i säng! Sweet dreams!♥
Lite ponnygos!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!