What if I say I'm not like the others

Sitter i sängen med datorn i knät och kopplar av lite efter en dag full av stäm rep och ett dressyrpass. Känner mig inte lika trött idag men tror att jag är lite mer åt det övertrötta hållet. Var i alla fall inte lika trött i rösten idag och hade inte så mycket spänningshuvudvärk när skoldagen var slut. Roxen och jag tog oss ett dressyr pass på banan idag för att förbereda oss inför träning imorgon. Det kommer komma bilder. Skulle ju ha galopperat men hon var så fin och började bli trött så blev inte av. Jag tänker på tok för mycket också! Blir för mycket -tänk om och för lite göra! Är klart hon inte fattar galopp direkt i fattningen då hon inte har muskler och ork till det men jag är ju van vid att det är så och då blir det en massa tänk om och det måste jag sluta med! Imorgon blir det garanterat galopp, måste det nu men jag har bara positiva känslor inför morgondagens träningspass för nu går hon ju så jäkla fint. Hon är lite tafatt, små seg och mer snubblig än vanligt men hon har ju som sagt tappat en sko och hovslagarn kommer inte fören på måndag. Hon haltar inte och ömmar inte heller så stå behöver hon inte, rider ju inte på massa vassa stenar heller. Nu ska sminket och nagellacket av och sen äre dags för sängen! Imorgon blir det nog ingen vidare uppdatering för Ebba och Jessica ska hit! :D Ha det så bra! Buss och kram!♥
Kommentarer
Linneá pirren

tjo MMMMYYYSSSAAANN! :D tror du det här är camomille--> http://minmillan.blogg.se/2010/november/ ? ;) det ser fan ut som det tycker jag, haha :D

2011-05-31 » 17:50:29
Anonym

Hejsan hoppsan ;D Hahah , lite kul att hon finns ute i blogg världen! Kollade igenom lite och på hennes boxskyllt står det att hennes mamma heter Coquille och hette inte Quella det egentligen ? :O

2011-05-31 » 19:55:22
Mysan

Det innan är ju av mig såklart men glömde skriva det xD

2011-05-31 » 19:56:14
Linneá pirreeeeeeeeeeeee

ja, det tror jag, haha! :D vad kul att både nobless och camomille finns på bloggar :D hur är det med dig din virrepanna då? :D :D

2011-05-31 » 21:48:48
Mysan

Det är hon , Mira och hon är lite lika faktist men det är ju inte så himla konstigt xD Jaså , har ägarna till Nobless det också :o Det är bara bra med mig, rullar på med massa estet nu vetu! Själv då? :D

2011-06-01 » 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!