1. Berätta om dig själv

Ja ni..vad finns det att säga egentligen? Tar väl lite om hur jag är som person och vad jag sysslar med.
Jag heter ju då My men kallas för Mysan och är sjutton år. Jag är självständig,orädd för att säga vad jag tycker och jag vågar stå för det dessutom. Jag är otroligt lättroad och har blivit utslängd en och annan gång från lektioner för att jag skrattat så mycket. Jag är framåt och försöker oftast visa en så positiv sida utåt som möjlligt men humöret är allt annat än på topp jämt och det är bara naturligt, är ingen super kvinna heller! Men något som är min svaga sida är mitt otroligt dåliga självförtroende och mitt stora självförakt men de tanke sätten är under bearbetning. Jag har inte alltid haft det så bra men nu kan det nog inte bli bättre! Bor i fosterfamilj, inte för att jag är någon form av "problem" barn utan för att jag helt enkelt haft lite otur med livet. Men jag är lyckligt lottad med familj och vänner som tycker om mig och stöttar mig och jag försöker på alla sätt och vis stötta tillbaka och finnas till hands så gott det går.
Mitt största intresse är hästar, såklart! Rider ett svenskt halvblodssto på elva år som ägs av min fostermamma. Vi har massor av hästar! Men just hästen jag rider heter Nova och jag började med henne mitten av sommaren ungefär och fick sätta igång henne men jag försöker hinna med så mycket som möjligt! Tiden räcker inte alltid till och på grund av skador och brist på tid så har det blivit lite hipp som happ. Sånt som händer och huvudsaken för mig är att det känns bra och som tur är känns det otroligt bra! Finns nog ingen annan plats som klår hästryggen! Inte enligt mig i allafall.
Jag går andra året på gymnasiet. På en skola som heter Alléskolan i Hallsberg. Jag går samhällsvetenskapliga linjen med inriktning ekonomi samt musik estetisk inriktning. Inriktningsvalet ekonomi var helt och hållet kompis val men har visat sig inte vara så dumt! Mitt värsta ämne är matte och har alltid vart och kommer nog alltid vara. Matte B som jag läser nu är pest och pina och värre blir det efter första provet vi har på torsdag (y) Nog om det , jag har sång som huvudinstrument. Jag valde musik för att få lite avbrott bland allt plugg fast det blir jäkligt mycker plugg med musiken också! Jag kan inte påstå att jag är speciellt musikalisk men jag älskar musik och tycker faktiskt de flesta ämnen vi har är riktigt roliga! I musiken ingår mycket framträdanden vilket är allt annat än min starka sida men sist gick det inte så illa som jag trodde det skulle gå vilket är en push framåt!
Jaa, det får bli allt om mig! Lyckades få till en del och jag hoppas ni inte dog av tristess ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!