3. Mina närmsta vänner

Jag tar väl mupparna jag umgås mest med då :
Här har ni en otroligt gammal bild på Lotta! Vi lärde känna varandra när jag bytte skola i mitten av vårterminen i sjuan. Jag började umgås med henne och två andra tjejer och sen har vi fortsatt att umgås och även gå i samma klass (y)
Även en gammal bild men inte hälften så gammal som den på Lotta. Detta är Jessica. Lärde känna henne genom stallet, då hon red här och innan jag bodde här. I början umgicks vi väl inte direkt om inte vi var hela gänget som red här då. Tror inte det var förens jag flyttade närmare skolan och vi började ta sällskap dit som vi började umgås ordentligt eller misstar jag mig, Jessica?
Nova måste få vara med och hon får även symbolisera resten av djuren här på gården!
Detta är några av mina allra närmsta vänner och vad jag skulle ta mig till utan dom har jag inte en blekaste om kan jag säga!!♥
Kommentarer
Jessica

nej jag tror det var ganksa rätt :O Men vi umgicks lite när du bodde i olshamar men inte alls lika mycket som efter att du flyttade till askersund! Innan var det mest i stallet och inget annat :O <33

2011-10-30 » 17:24:43
URL: http://jessicakarintherse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!