Be right here

Kvällen igår blev lyckad som vanligt fast jag höll på att somna i början av en film men sen kvicknade jag till! Lotta blev överlycklig för min present tror jag! Hon fick bara en massa rosa saker inslaget i rosa papper i och med att det är hennes favorit färg! Eller inte..men lite måste man plågas! Har tidigare idag vart iväg till Markebäck för lite saluvisning då vi visade Albin och Eija samt visade upp Belltino lite. Har vart dålig på att rida Belltino men så fort skolan började känns det som att fritiden försvann. Varken hinner eller orkar med + att han har ju känningar i vänsterbak efter alla betäckningar så att han inte går gör för tillfället ingenting heller! Nova är fortfarande skadad, känns surt men denna vecka är fullbokad med plugg och annat så det är ju lite smått tur i oturen om jag nu får säga det. Men vi ska allt komma igång lite innan vintern hoppas jag! Dock är ju vintern snart här och jag håller på att frysa ihjäl emellan åt! Madde köpte julmust häromdagen bara för att jävlas med mig! Har nyss pluggat en del och nu är det dags att bege sig för att arbeta lite!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!