Finally

Äntligen helg! Idag tänker jag inte plugga ett dugg och inte imorgonen heller för då kommer jag vara helt slut efter en hel dags arbete! Tog in Nova förut och hon ville inte hänga med så jag fick ju i allafall upp värmen! Tog in henne och gosade med henne innan jag longerade henne lite och förutom att hon är stel är det inga fel! Så söndag sätter vi igång och skrittar så vi hinner jobba lite innan alla minusgrader kommer! Är dags för kålplockning så på söndag kommer jag ha rejäl träningvärk, kommer inte kunna gå på hela nästa vecka säkert (y) Idag köpte jag Snaipis ipod så nu har jag en ny leksak att lära mig hur den fungerar men jag tror att det kommer bli min bästa vän för jag har snott min mormor apple ID så jag kan fixa ner lite gratis spel och annat skojigt! Känns som om klockan är as mycket fast den egentligen inte är det. Säkert bara för att jag för en gångs skull kom hem tidigare från en seeeg skoldag.. Men nu ska jag lära mig att förstå mig på min nya bästis innan det är dags för käk och fredagsmys framför tv'n!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!