Frinnaryd

Sitter i soffan hos mormor och morfar och är tjurig över att det inte finns något på tv att kolla på! Ju fler kanaler ju mindre att kolla på! Skönt som tusan med lov i allafall. Sista skoldagen blev något skrattig och flummig vilket kändes bra för då kommer det nog inte vara lika illa att börja igen, tur att det inte är långt kvar till estetveckorna börjar! Jag sitter och skriver från min IPod då jag inte orkade släpa på datorn och det var lite knöligt att skriva i början men nu börjar det gå riktigt bra! Nova fick sig en skön tur i skogen i fredags, var ju tänkt att Jessica skulle rida men vi slutade mycket tidigare än väntat så jag hann göra det själv och det var super härligt! Trots att hon fick ett busryck och stack med mig! Vi skrittade på så lugnt och sen helt plötsligt galopperade vi! Blev ganska så chockad men hon blev inte rädd eller något utan öronen var spetsade framåt! Hur härligt det än var så var galenskapen tvungen att få ett slut då hon nyss stått en vecka så de fartfyllda turerna i skogen får vänta! Blir en längre tur om ungefär en vecka med sällskap av Lotta och Jessica på varsin nordis! Kommer bli riktigt kul!! I natt skulle man ju ställa om klockan så idag var det ju redan mörkt runt FEM!! Hoppas verkligen att det berodde på molnen, annars är det låååångt kvar till ljuset! Blir tyvärr ingen bild idag då jag än inte lagt in några här men nu måste jag hämta något att dricka och byta kanal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!