In school

Sitter och har info layout. Längtar bara hem trots att dagen inte vart fullt så seg som vanliga tisdagar. Jag och Jessica satt och tragglade lite matte förut och ja.. det går som det går för mig på provet. Som Jessicas mamma säger: vad gör det om hundra år?! Sant. Men nu är det ju värsta grejen och trots att jag behöver klara matten blir inte det en motivation nog.. Men men , snart får jag sluta och åka hem för att käka och sedan ta in älskade Nova. Red henne ut en liten sväng igår med Linnéa och sedan mjukade jag och kände igenom henne en kort stund på banan. Blev några trav steg ute men annars var det bara skritt. Ska kanske inte köra galopp intervaller det första vi gör (y) Men hon skötte sig fint i allafall! Blev sent igår så ikväll blir det att komma i säng lite tidigare, är otroligt trött och frusen idag. Batteriet på mobilen är allt annat än fullt så jag hoppas det räcker ända hem så jag kan lyssna på musik och prata med mamma på hemvägen. De flesta har fått sina skolkort nu men mitt har inte kommit än.. vill att det ska komma! Tror dock inte det blev särskilt bra för det brukar aldrig skolkort bli men vill ändå se! Tjugo minuter kvar nu då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!