Kålhuvud

Är totalt slut idag efter jobb! Har plockat kålhuvuden och det är grejer det kan jag ju säga! Snacka om träning! Kollade nyss vad det är på tv i kväll och det var inte direkt något som lockade förutom Schindlers list som jag faktiskt inte sett men som börjar tio över tolv och går till nästan fyra och jag vet inte riktigt om jag kommer orka hålla mig vaken tills den äns börjar (y) Synd att vi har en gammal tjock tv också som vad jag vet inte har något hdmi uttag men jag kanske kan ha tur! Ska gå och kolla det på en gång innan jag sätter igång ett One tree hill avsnitt i väntan på hemma gjord pizza! Vore bra om vi hade en hdmi sladd också men det tror jag det är värre med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!