Only one

Näst sista dagen innan lov är snart avklarad och straxt är det sängen som gäller! Kom hem lite tidigare idag för vi hade matteprov sista två timmarna och jag blev klar efter ungefär en timma. När jag kom hem tog jag in Nova nästan det första jag gjorde för att rida ut en avslappnande sväng i skogen. Bäst att passa på medans man ser något! Hon var inte alls lika fjompig i skogen som hon kan vara utan hon var lugn och gick på lite väl bra så på hemvägen fick jag hålla in henne hela tiden. Riktigt gosig var hon också och det var precis vad jag behövde idag! Är trött på plugg och skola nu (som vanligt) så under lovet ska jag inte ta i en ända skolbok förens söndagen sista dagen innan skolan börjar igen! Tänker inte plugga ett dugg! Imorgon ska jag kämpa mig igenom skoldagen, får försöka göra det till en flumdag så det kanske går någorlunda fort och sen när jag kommer hem ska jag packa väskan för att sedan fara in till Örebro för att hämta Amina och sedan åka ner till mormor och morfar för att släpa lite möbler och kartonger för att tjäna lite pengar. Har turen att morfar kommer vara hemma också så hinner även träffa honom lite och imorgon kväll blir det myskväll med bara han och Amina för mormor är iväg och jobbar och det är inget som händer ofta så det måste ta tillvaras på! Kommer hem på tisdag och då ska resten av lovet ägnas åt familj,vänner och massa tid ute i stallet! Mitt rum är i behov av rengöring vilket ska göras när jag ändå har tid och så ska jag sätta igång att träna igen nu när crosstrainern kommit in! Mot sängen och vidare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!