Överkörd

Känner mig totalt överkörd! Ont i nästan hela kroppen och min handled kan jag inte äns beskriva.. det gör inte ont som i träningsvärks ont men ont gör det (y) Men det var i allafall kul att jobba så det är det värt! Har fram tills nu bara segat i sängen och kollat på One tree hill avsnitt förutom lite övningskörning, kommer bli mer övningskörning senare men ridningen får vänta till imorgon för jag kommer inte äns kunna ta mig upp på Novan idag och handleden klarar inte riktigt styrkan jag behöver till att hålla henne men imorgon blir det oavsett, ett måste! Dock ända måsten jag ser fram emot! Nu ska jag plocka fram matteboken och sätta igång lite musik innan jag faller tillbaka i sängen för att glo på ytterliigare några One tree hill avsnitt innan jag fixar ihop några tidsinställda inlägg till det dära 30 dagars grejset, om jag inte övningskör emellan eller innan..eller något (y)
Kommentarer
Madde

jag har nu dragit igång med en tävling på min blogg, och det skulle vara jätte roligt om du ville vara med!

2011-10-23 » 16:20:12
URL: http://madddeandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!