Sale

Sitter och kollar på rean på nelly.com samtidigt som jag lyssnar på julmedlyt (hur det nu stavas). Skoldagen gick rätt snabbt idag! Men slutar även ungefär en timma tidigare på onsdagar dessutom och hade rätt långt hål också (y) Har ju sång på onsdagar och gick rätt bra idag! Kändes himla bra så tills nästa gång ska jag välja en annan låt själv. Får se vad det blir för någon, har några jag är sugen på men vet inte om det kanske kan vara att ta sig alldeles för mycket vatten över huvudet. Idrottslektionen blev svettig och flummig med basketmatcher,hehe! Tog i allafall in Nova när jag kom hem och mjukade henne på banan i dag igen, borde egentligen ridit ut men det blir mörkt så fort! Travade även lite idag och jag hade henne under hela passet i en låg och mjuk form och med lite längre steg och det funkade kanon! Imorgon ska vi ta det lugnt på stubbåkern! Fick tillgång till mina skolfoton idag också och jaa..fail som vanligt men har nog haft värre! Kommer nog ändå vara kul att ha sen när man är äldre för att se hur mycket man ändrades under skolåren! Imorgon är det matteprov hela eftermiddagen som gäller och jag är inte ett dugg pepp men det får gå som det går! Jessica har berättat att hennes mamma sagt: vad gör det om hundra år? och det är sant bara det att vid terminens slut kan det hända att det gör en del men när matte b kursen är över vinkar jag adjöss till matten och det ska bli så jäkla skönt! Min företagsekonomilärare hjälpte mig häromdagen och sa att jag skulle motivera mig själv med att jag måste klara det här men det gör för mig bara saken värre! Blir bara stressad. Men det får helt och hållet gå som det går! Matten har alltid satt käppar i hjulen för mig och kommer väl alltid göra. Är bara att göra sitt bästa. Nu ska jag kolla klart på rean och sen ska jag kolla lite One tree hill innan det är dags att lägga sig och få sova extra då det är en efterlängtad sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!