To the left, to the left...or was it to the right?

Jag skulle kollat på House men var tvungen att skriva klart en företagsekonomi grej och sen fastnade jag här. Jag och Nova tog oss en liten tur på stubbåkern och avslutade lite på banan. Har bara mjukat henne i skritten och förutom ett och annat fjompskutt så var hon jätte duktig och känns inte som att hon stått i typ en vecka och innan det mest longerat pga av tidsbrist. Eller ja, känns inte än i allafall! Nu ska jag skriva några tidsinställda då jag aldrig gjorde det i söndags trots att jag skulle det. Sen är det dags att tvätta av smink och packa väskan till imorgon innan det är sängen och ringa mamma en sväng som gäller! Jag som skulle lägga mig så tidigt..
Jag har tjuvat bilden (a)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!