You called me beautiful

Tar en paus efter drygt en timmas pluggande. Väntar på mat!! Igår spelade vi upp våra musikprojekts låtar på Transtensskolan. Gick bra mycket bättre än väntat! Känns otroligt bra faktiskt och det behövde verkligen självförtroendet! Blev ännu bättre när sånglektionen idag gick helt okej. Känns som om det är på rätt väg! Denna vecka har jag än inte hunnit med Nova. Synd men i och med att hon är skadad så gör det inte så mycket. Men på fredag när veckans prov är avklarade så ska jag gosa in ansiktet i pälsen på Nova! Bara pyssla en massa med henne och i stallet. En riktig stalleftermiddag ska det bli! Hoppas hon är bra då också så vi kan komma igång lite! Träningen går skit.. crosstrainern står ju på våran oisolerade veranda och det har ju börjat bli kallt och fuktigt och jag har ju alltid med mig datorn och mobilen med mig och vill inte att de ska bli förstörda. Är inte kul utan att ha något att kolla på på datorn.. Men snart ska vi greja om lite så den får plats inne och då är det verkligen hårdträning som gäller, inga undantag!! Nu är det käk och sen mera plugg som gäller!
Lurvarna har blivit riktigt stora nu!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!