Allting börjar om

Har nyss pluggat och nu väntar jag på tacos! Är vrål hungrig! Ännu en dag har flytit på och har vart skönt ohändelserik. Har bara vart hemma och kört bil, pysslat med Nova, tränat, kollat på One tree hill och pluggat (y) Nova var frusen av sig idag när det tidigare regnat på henne så hon fick ha fleecetäcke på sig ett tag i stallet. Jag släppte henne på banan för att se om hon ville lyssna lika bra som sist men icke! Hon ville mest springa omkring och busa och inte alls lyssna på mig. Jag tog henne igen och longerade lite för att sedan försöka igen och att longera gick himla bra! tills hon skulle sakta av till skritt, det ville hon inte riktigt! Men tillslut, sen när jag släppte henne var det samma visa med busningen. Kan ju inte påstå att dagens pass gick så himla bra då men longeringen gick bra och allt känns bra överlag för allt har gått så bra innan så att det gick som det gick idag gör faktiskt ingenting! Bevisar bara att jag inte drömmer, kan ju inte gå bra hela tiden! Är bara att kämpa på! Roxen mötte mig i hagen idag när jag skulle hämta Nova och det ser ut som hon har ont igen. Dom har sprungit mycket i hagen och busat och haft sig senaste dagarna och minsta lilla grej så kommer ju skiten tillbaka. Stackarn! Men men, är så det är nu. Får fixa till det när det ges tillfälle. Hon blir i allafall tjockare och tjockare för varje dag som går och ser ändå ut att trivas otroligt bra med att gå som avelsto så det hela har ju åtminstånde fört något bra med sig. Om inte annat så är det väl något hon fått finna sig i, hon måste ju känna själv att det inte funkar. Förutom springet i haget som vart senatse dagarna har hon blivit otroligt mycket lugnare och mer harmonisk! Är riktigt nyfiken på vad det kommer ploppa ut för en liten gangster! Läste igår i tidningen om en man som vart tvungen att flytta från sin lägenhet för han skrattade så pass mycket att grannarna blev störda. Jag som skrattar en hel del kanske ska tänka på det då. Men jag tänker inte sätta mig i någon lägenhet så kommer ju kunna skratta hur mycket jag vill!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!