Bananas are for monkeys

Sitter i fotöljen och fryser och är jätte mätt samtidigt som jag nyss kollat omkring på lite skor! Är ju snart dags att fylla på skoförrådet inför vintern! Ny jacka behöver inhandlas också annars kommer jag frysa ihjäl för det ska ju tydligen bli en sjukt kall vinter och det tycker jag verkligen inte om. Jag har vart själv hemma typ hela dagen,faktiskt rätt skönt ibland och jag har vart ute nästan hela dagen så har inte äns märkt att jag vart själv. Nova var lite upp i det blå idag och hon hade nog också lite träningsvärk men annart skötte hon sig galant! Höll lite lektion för Linnéa också. Kan ju inte sånt där då jag aldrig brukar göra det annars men tror det gick rätt bra! Jag var verkligen i städartagen idag! Städade inte bara mitt rum utan små städade i stallet också, snyggade till mina saker och sen ringde Anders och frågade om jag kunde städa Freddans gamla bil för att någon ska kolla på den och det var inga problem så nu är den snygg! I allafall invändigt (y) Jag som sa till Madde igår att jag inte skulle göra något annat än rida,träna och gå omkring i mjukiskläder idag! Men rätt skönt att ha gjort lite anständigt också ändå. Nu är jag sådär skönt trött och ska ta min filt och glo på tv innan det är dags för en date med sängen. Ser fram emot att vakna av mig själv och inte av något alarm!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!