Beautiful day!

Skoldagen gick himla fort med håltimma och två lektioner för mig del! Provet gick väl sådär, var första uppgiften som satte käppar i hjulet men annars svarade jag på allt. Bara hoppas man har rätt också (y) Nova och jag tog en mysig tur i skogen som vi gjort hela veckan i sällskap av Madde gåendes med Iris. Imorgon är Jessica snäll och rider Nova åt mig medans jag smiter iväg till mamma över en natt. Mamma ska få agera målare och färga och slinga mitt hår och sen på lördag ska jag klippa mig! Jessica tycker om Nova och har ridit henne förut så det blir nemas problemas! Red Bella åt Linnéa idag också för hon hade ont om tid. Jäklar vad liten hon känns! Och hon har ju inte världens skönaste gång när man är van vid Novas lugna gung! Men det var kul! Ett spö hade inte suttit helt fel men det funkade kanon ändå! Har vart så himla fint väder idag! Otroligt vad fint det har vart. Är såna här dagar jag verkligen vill ha en kamera, när jag lyckats få ihop till en kommer jag springa omkring som en galning och ta kort! Än så får mobilkameran duga tills jag sparat tillräckligt! Men jag kunde ju inte låta bli att ta kort idag trots dålig kvalité så nu har jag lite fräscha bilder! På lördag kommer Jessica hit med henne kamera så då blir det lite kort och har jag tur tar hon en och annan bild på sötnosen min imorgon! Det är redan fredag imorgon , sjukt vad fort denna vecka gått! Brukar tycka att det går skit segt fram till onsdag och tisdag brukar vara som gammalt tuggummi men inte denna vecka. Riktigt härligt och ska bli väldigt skönt med helg! Helgen är redan bokad som vanligt men lite lugn och ro ska jag allt hinna med också!
Blir inte fler! Måste ha lite nya och fräscha till andra inlägg! ;)
Kommentarer
frida

inte lite fräck du :(

2011-10-02 » 20:04:28
URL: http://teamlfld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!