Doing just fine

Lyssnar på musik och låter datorn laddas lite innan jag tar och byter om för att träna lite! Igår hängde jag med Jessica hem efter skolan och vi kollade på gossip girl och var ute med hunden i två timmar, bara gick omkring och pratade. Härligt som bara den! Fick skjuts hem och kom hem vid elva eller något så blev ingen träning igår och Nova fick lite onödig vila, idag med för den delen! Blåser ju sjukt mycket, har hjälpt till att langa lite häst när hovslagaren var här tidigare och jag höll ju nästan på att blåsa bort! Men sen blir det ingen vila förens nästa helg då jag rymmer till mamma en sväng för att fräscha till håret! Sånglektionen igår gick bättre än väntat faktiskt! Chockade nästan min sånglärare lite tror jag, hehe. Fick ju låten Seven days med Craig David förra veckan. För mig är det en ordentligt utmaning men jag ska fasen klara det! Det som kommer bli svårast är att ta mig ann uppgiften jag fick till nästa gång, ska nämligen försöka mig på att känna mig sexig (y) Låten är ju smörig och handlar ju om att han träffar en tjej och typ får till det och han känner väl sig rätt så snygg själv och jag måste ju förmedla den där känslan också för att kunna göra låten så bra som möjligt. Kommer inte bli det enklaste men ska försöka. Jag lyckades ju bygga upp lite självförtroende lagom till skolan började och det kändes riktigt bra och jag var verkligen uppåt. Sen gick det en tre veckor och en sovmorgon förstörde en hel vecka för mig då jag vart seg hela veckan vilket gjorde att jag åkte tillbaka ett snäpp och geografitestet gjorde inte saken bättre. Men men , det är bara jag är på igen försöker mig på att bygga upp ett ordentligt självförtroende. Är på tiden för det stoppar upp mig i så mycket att inte ha ett ordentligt självförtroende. Men har jag lyckats innan så är det ju klart jag kommer lyckas igen! Nu ska jag läsa lite, vill inte få håll efter lunchen, sen träning, dusch och efter det taggar jag tjejkväll hos Jessica med dom bästa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!