Hold my hand just in case

Geografiprovet ska jag nog inte äns prata om! Kollade så jag hade koll på saker och ting tio min innan och när jag sitter där och provet ska sättas igång får jag som någon blackout så det gick åt helvete (y) men men! Nova skötte sig kanon igår! I början var hon i sin egna lilla värld men efter några minuter lyssnade hon jätte bra men hon var lite snurrig! Hon kändes i allafall jätte fin och jag har lite träningsvärk idag! Det är ju lite jobbigt med träningsvärk men samtidigt så älskar jag att ha det.. känner att man har tränat och jag tycker det gör ont på ett skönt sätt! Jag har ju visserligen bara haft sjukt mycket träningsvärk några få gånger och då kunde jag knappt gå vilket var allt annat än skönt men när man stretchar blir det ju bättre! Blev en riktigt skön hemmakväll igår och som vanligt på fredagar så höll jag på att somna i fotöljen vid tio (y) Fattar inte att jag är så sjukt trött vid den tiden på just fredagar! Var i allafall himla skönt att få sova tills jag vaknade idag! Vaknade ju givetvis vid sex men lyckades somna om. Har kört lite bil nu på morgonen och det går bättre och bättre vilket är kul så nu ska vi byta runda snart! Men nu har jag satt igång musik på högsta volym så ska träna sång och städa samtidigt (själv hemma så då vågar jag sjunga ordentligt,larvig jag vet)!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!