Idé torka för ikväll

Nyss laddat in ny och fräsch musik på mobilen. Var inte länge sedan jag gjorde det men tröttnade riktigt fort denna gång! Dagen idag har flytit på. Glosförhöret gick bra,var ett ord som jag inte kom ihåg men annars satte jag alla. Lovisa gjorde en fin frisyr på mig idag som hon nog kommer få göra lite då och då under åren! Nova fick sig en tur i skogen, tog tyglarna en stund och gjorde lite sidvärtsrörelser och böjde henne åt höger och vänster. Hon var bra mycket mjukare och stadigare än jag trodde så får hoppas hon fortsätter med det! Imorgon blir det ett dressyrpass på banan, har som mål att hon ska kännas bra i alla gångarter! Mjuk,rörlig och lyhörd. Annars har jag pluggat på geografin och jag kan ju en del i allafall så får vi se imorgon hur mycket som velat sitta kvar (y) Hann se lite av parlamentet också, och idag fick dom till det! Satt nyss och kollade lite kläder och grejer på nätet så nu är träningsmotivationen verkligen på topp, bara att köra på! Imorgon är det redan fredag och äntligen helg! Nu är jag frusen och trött så sminket ska väck och sen är det dags att krypa ner under täcket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!