In school

Sitter och har företagsekonomi (y) Vi skulle göra frågor igår som vi sedan skulle byta med varandra idag och Jessica blev nyss klara med mina frågor ska ska jag ta och svara på hennes. Brukar ha hårdare lektioner men nu så pratar han med en och en om provet och om kursen. Han har inte pratat med mig än men jag är lite nyfiken! Är näst sista lektionen och den slutar inte än på ett tag. Segt. När jag kommer hem så ska Nova ridas, jag ska tränas, duschas och så ska jag plugga och koppla av framför tv'n. Är ju idol och house! Brukar inte följa idol så jätte noga men nu när jag är estet har jag följt lite mer då man själv kan lite mer och tycker det är intressant att lyssna på juryns kommentarer ibland. Dags att svara på frågorna och hoppas att det är min tur att prata med våran lärare snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!