Promenix

Har jag berättat att jag och Iris var in till byhålan i fredags för att gå promenad och leka med Jessica och Caesar? Om inte annat så gör jag det nu (y) Gick bättre än väntan faktiskt. Iris har ju minne värre än en guldfisk men när hon väl lyssnar är hon jätte duktig och hon fick även gå lös en bit också. Först tyckte hon ju att Caesar var jätte läskig och när han nosa henne på rumpan en gång sa hon ifrån och det är bra för hunden har ju inget eget liv här hemma! Hon följer ju bara efter morsan sin eller så hänger hon efter någon av oss andra. Jag och Jessica kom ju på det att Caesar är ju värsta gubben jämfört med henne också,haha! Men det där kommer vi nog göra fler gånger!
Kommentarer
frida

NÅD!

2011-09-26 » 19:30:40
URL: http://temalfld.blogg.se/
frida

ajdå :'(

Tack! :D

2011-09-26 » 19:41:30
URL: http://teamlfld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!