Rusk

Håller mig inne idag, inte så pepp för tillfället. Är jätte trött, vette fasen vart energin tog vägen. Skoldagen gick i allafall rätt fort,har ju turen att åtminstånde sluta tidigt en dag! Sånglektionen gick väl okej, lyckades inte med min uppgift men fick bli godkänt ändå. Hade en rejäl håltimma så pluggade lite då samt tog en sväng till lindex och glodde lite. Ska ägna eftermiddagen och kvällen åt att glo på One tree hill,träna och plugga till engelska provet imorgon. Det är riktigt tråkig höst ute , molnigt och trist, är mörkare på mornarna nu också vilket gör det svårare att komma upp. Har nya tights också som är lite läder aktiga och hade dom för första gången idag, det har skavts bort mellan benen så det är inte så läderaktigt länge, fint (y) Är fin i håret i allafall för Lovisa har gjort frisyr på mig idag! Nej nu orkar jag inte skriva mer på detta meningslösa inlägg, ska glo på One tree hill!
Bilder från webbkameran på datorn, orkar inte krångla med mobilen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!