Spelar ingen roll hur många troll som hatar

Ligger på köks soffan och har nyss pluggat klart för i kväll. Vill inte nöta allt för mycket ibland för då brukar det försvinna istället så pluggade lite kort idag och så kör jag på mer imorgon och sen lugnt på onsdag igen. Engelska prov (y) Men känns som om att det mesta sitter. Tog en tur i skogen på Nova idag, hon är brunstig så rider henne i skogen några dagar så får vi se om hon blir trevligare på banan när det börjar gå över. Madde hängde med för en promenad med Iris. Riktigt mysigt! Nu är det verkligen höst! Ruggigt,molnigt,blåsigt, löv överallt och så vacka färger på löven. Ska be Jessica komma ut med sin kamera en fin dag så man kan få lite höstbilder! Sparar fortfarande till en kamera, går lite trögt denna månad då håret ska fräshas till! Men om ett tag så har jag nog kommit halvvägs i allafall! Hoppas jag! Såg i elgigantens reklamblad i dag att de hade en kamera i samma märke och lika många mpxl som jag vill ha för en tusenlapp billigare! Men hade kameran filmning då? Nej det är klart den inte hade, men när jag har pengar till en kan ju kanske den jag vill ha finnas på någon rea om jag har riktigt tur! Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen och bänka mig i fötöljen med en skål vindruvor! Kanske ska slita på håret lite mer och platta det till imorgon? Platta eller att inte platta? det är frågan! Eller mitt svar är rätt enformigt i den frågan , platta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!