Sweeter

Har nyss små pluggat lite till. Slutade tidigare idag då vi inte hade någon info layout och man fick gå tidigare från företagsekonomin. Prov i det imorgon men det känns väldigt bra och jag tycker faktiskt det är ett rätt roligt ämne! Än så länge i allafall (y) Satt i några timmar när jag kom hem och det sitter och satt redan från början och det känns skönt! Igår satt vi på psykologin och så reser sig Lovisa upp och roppar : Det är estetfoto!! Så det var bara att springa iväg till idrottshallen och ta kort med alla esteter. Var vanligt skolfoto idag också, det är ju som gjort för att känna sig ful! Tycker jag aldrig blir bra men är nog kul att ha sen när man blir äldre! Nova och jag tog en skogtur både igår och idag och fick sällskap av Madde som då gick en promenad med Iris. Skönt med en tanke ränsare i skogen! Något av det bästa som finns, vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade hästar och natur i mitt liv!♥ Jag har ju sovmorgon på måndagar så då var jag duktig och gick upp hyfsat ändå för att träna innan skolan. Gick himla bra och det är en härlig känsla att åka till skolan med. Så när jag skulle träna idag kändes det som om det var jätte länge sen fasten det bara var i går morse..haha. Imorgon är sista dagen i skolan för denna vecka, sen har vi studiedagar i två dagar och det ska bli himla skönt och på torsdag är det en efterlängtad tjejkväll! Skulle inte börjat fören halv elva igår om det inte vore för sånglektionen och den börjar så pass att jag inte kan ta den senare bussen.. men nu är ju Jessica hemma igen så får snacka ikapp med henne och plugga lite! Är avundsjuk på henne som har vart på fina Kreta, trodde inte det var så fint som det visade sig vara när jag såg hennes bilder! Riktigt fuskigt, men nästa år kommer nog jag också åka utomlands med mamma och Madde! Det kommer bli något det! Nu ska jag fortsätta terrorisera min mamma, har ett uppdrag till henne! Sen ska jag bänka mig i fotöljen och glo på idol och house!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!