Morning!

Sitter i min säng efter att ha tränat och duschat! Blev inte jätte mycket till sovmorgon men fick sova en stund längre och det kändes tillräckligt! Kände att jag som inte är så himla morgon trött av mig och tränade innan frukost i slutet av sommarlovet kunde ju träna nu på morgonen när jag ändå har sovmorgon + jag får mer tid över till Nova och plugg efter skolan sen! Funderade över varför jag tyckte det var lite tråkigare att träna nu men så kom jag på det! Jag har ju fixat ner Hjälp serien men jag tycker man hör så jäkla illa när man kollar på svenska och samtidigt står på crosstrainern tränar för den surrar ju liksom , för att komma till saken så tycker jag att serien blir tråkig när jag inte hör så jag får ta och kolla på någon annan serie istället! Så länge jag tycker det är roligt att träna när jag kollar på något och inte fokuserar på hur lång tid som har gått (gör det hela otroligt långsamt och tråkigt) så fortsätter jag med det! Sen jag började träna mer har jag blivit otroligt mycket mer positiv och piggare (förutom denna vecka) men det är väl den här känslan av att man är sund och faktiskt tagit tag i allt som gör det. Att rida är ju träning det med (så det så! för dom som inte tror det) men för att uppnå de mål jag vill så behövs det ju mer träning och crosstrainern känns perfekt att träna på då för vi har den ju här hemma så det tar inte en massa tid att flänga och fara för att kunna träna. Har dock fått börja ha knäskydd för det tar en del på knäna att köra varje dag men det är ju sånt man får ta,känner jag att knäna börjar paja får jag ju hitta på något annat (y) Sprang ju lite i våras men det kändes verkligen inte som min grej! Har aldrig tyckt om att springa och kommer nog aldrig att göra. På dagens schema står det först skola (har någon syv-info? så börjar lite lite senare än vanligt vilket innebär att av lathet för att få stå hela vägen till Hallsberg så tar jag en tjugo min senare buss!) när jag kommer hem ska Nova ridas och sen är det bara att sätta igång och plugga som bara den så att man kanske kan få till några rätt på provet imorgon. Jag har jätte svårt att komma ihåg länder,deras huvudstad och exakt vart dom ligger. Har inte hållts så mycket med geografi tidigare så att träna på de viktigaste länderna i världen (som Lennart uttryckte det,vilka som nu är de viktigaste för honom..) har inte vart det lättaste för mig. Är ju några stycken och sen har man ju olika uppfattningar och vilka som är viktigast och inte. Kollade nyss ut och ser att det regnar. Tar det aldrig slut ?! Värmen som har vart vill jag inte ha tillbaka för nu när det är höst är det klarare och skönare luft ute men sol och mindre regn och blåst är väl inte allt för mycket begärt? Jaja , nu börjar magen skrika så är lika bra att gå ner och käka lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!