Weary week

Förstår inte varför jag sitter framför dumburken när jag har plugg och träning att göra! Men men, när internet väl är villigt att låta sig användas så är det väl lika bra att passa på (a) Vilket jäkla blåsväder!! Är avundsjuk på Jessica som säkert ligger på en strand i solen på Kreta just nu,fusk! Nova fick stå igår och idag för jag tycker det är läskigt att hållas ute bland alla träd nu när det blåser så! Hoppas på att kunna ta nya tag imorgon. Sitter och lyssnar igenom låtar som ska läras in och spelas på olika musiklektioner och med övning kan det nog bli riktigt bra! Sånglektionen gick inte lika bra som förra veckan,denna vecka har självförtroendet tagit ett steg tillbaka och det är en trött vecka. Försov mig 45 min igår men hann göra mig i ordning och komma till skolan i tid som tur är. I söndags så hängde jag och Madde med Anna på tävling med Rosé. Gick fin fint för dom! Anna har ju inte ridit så länge och inte tävlat sen hon kläckte ut Klara och jag tror inte Rosa sett dressyrstaket innan men jag tycker att 63% är jäkligt bra! Är så skönt på dressyrtävlingar för folk är lugna,kan sin sak och springer inte omkring som galningar. Blev enormt taggad så vet vad jag och Nova kommer ägna våren och sommaren till! Vi körde även iväg våran unghingst till en kille som ska köra in honom åt oss så ska han bli lite hanterad och riden så får vi se om han blir godkänd nästa år, skulle bara himla roligt! En häst från Rosé kvalade ju till Flyinge nu och tror att en annan häst från Roxen blev distriktsmästare! Inte illa! Träningen har gått lite segt de senaste dagarna,eller ja två dagar (y) Men nu är jag igång med den igen. Trodde jag skulle vara tröttare än vad jag var efter att ha vart en softpotatis i två dagar men det var jag inte, kändes dock inte lika motiverande som för tre dagar sen men det går nog över! Har med trött veckan att göra! Igår var det ett år sedan jag blev placerad hos min familj här i Esperud och det var en mycket bra dag i mitt liv! Sen jag flyttade in hit har mitt liv bara gått uppåt och jag är mer positiv och mår sjukt mycket bättre! Går inte att beskriva hur tacksam jag är över att dom har öppnat sitt hem åt mig och föreslog att jag skulle flytta in!♥ Nu ska jag sätta igång för måste jag verkligen plugga. Har engelska glosor tills imorgon,världens länder + huvudstad och läge på fredag, företagsekonomiprov på onsdag och veckan efter det står det svenska och engelska prov på schemat! Men först..träning!
Sen säger jag ju självklart ett stort GRATTIS till min älskade mamma som fyller år idag!!♥
Kommentarer
mamma

mamman tackar så mycket <3

2011-09-14 » 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!